Inhoud?
“Als de KMO de motor is van de economie,
dan is marketing de ontsteking.”
Volgende modules staan op het programma :
DAG 1 :
Voormiddag:
- De 5 kernkrachten : ambassadeur, manager, visionair, coach, trainer
- Ontwikkel jezelf : 8 ontwikkelingsvelden
- Leaderwheel : co-creatie, doel, depersonalisatie, rollen ipv functies
- Focus Cube : dringend, belangrijk, repetitief: de tijd is te kort.
Namiddag:
- Workshop : Business Model Canvas: van klantsegment tot value proposition
Avond:
- Zin & onzin van social media
- Social media : classificatie & trends
- Social media : wel/niet - marketingtool - policy
GET TO KNOW THE “SECRET” FORMULAS FOR MARKET SUCCESS
DAG 2:
Voormiddag:
- Insights : inzicht in jezelf en anderen, het perspectief veranderen
Namiddag:
- Workshop : Business Model Canvas: van nieuwe inkomstenstromen tot kostenbeheersing
Avond:
- Sales & Marketing een conflict met mogelijkheden
DAG 3:
Voormiddag:
- Uw CreativiteitsQuotiënt een stevige boost geven...
technieken om betere ideeën te genereren én te realiseren.
Namiddag:
- Marketingwheel
- Goalsetting
- Waarom rijken rijker worden en de middenklasse blijft afbetalen.
Vooravond:
- Netwerkreceptie