Wie?

“Wie ophoudt te investeren in marketing om geld te besparen,
kan evengoed zijn uurwerk stilzetten om tijd te besparen.”

Deelnemers:

  • 6 laatstejaarsstudenten met een master in communicatie, marketing of management. Geselecteerd als meest creatieve en inspirerende aanvragen die bij ons toekomen voor 30 juni.
  • 6 ondernemers & marketeers die het snelst reageren op onze selectieve uitnodiging. De selectie is gemaakt op basis van hoogste marktefficiëntie in de regio (analyse uit de cijfers van Trends Top 100.000).
  • 6 ervaren marketeers met passie voor marketing die willen groeien in de wereld van Strategy en Flex Marketing Mentors.

A MIND “BLOWING” TRAINING

Trainers:

Alle trainers zijn Strategy Marketing Mentors die dagelijks geconfronteerd worden met het strategisch advies aan ondernemers & organisaties. Kenmerken : ± 20 jaar ervaring elk, up to date, passie, no-nonsens, nemen verantwoordelijkheid bij uitvoering.

  • Yves Bastiaens
    Yves is als bruggenbouwer een expert in verkoopstrategieën, met ervaring in binnen- en buitenland. Zijn voorkennis als bedrijfsleider, ingenieur en business development verantwoordelijke zorgt voor een inspirerende en doortastende aanpak vol dynamiek.
    Specialisaties: marketingplan - sales marketing - businessmodellen
  • Luc De Cuyper
     Opgegroeid in een ondernemersfamilie werd hij de grondlegger van het communicatiebureau Actor. Met een ruime ervaring in media en communicatie vormt hij jouw rechterhand voor brands en distributiekanalen. 
    Specialisaties: implementatieplanning - marketingplan - media marketing
  • Bram Starckx
    Empathisch denken, een brede fascinatie voor verschillende wetenschappen, een scherpe pen en maatschappelijke kennis zorgen bij Bram voor een creatieve, vurige en vernieuwende aanpak.
    Specialisaties: innovatie - social media - conversatie - groepsactiviteit
  • Carlo Van Tichelen
     Elke perceptie is beïnvloed. Als creatieve denker combineert Carlo de passie voor toegepaste psychologie met een ondernemende geest om zo de juiste marketingstrategie neer te zetten. Zijn achtergrond als trainer zorgt voor een begeesterende creatieve samenwerking.
    Specialisaties: marketingdenker - business-concepten - ondernemerschap
  • Matthieu Walraven
    Een no-nonsense rationele aanpak maakt van Matthieu een gedreven implementeerder van vernieuwende ideeën. Als ervaren leidinggevende en gedreven verkoper haalt hij menig ondernemer uit de comfortzone om zo een stap vooruit te zetten. Een ruime ervaring van industrie tot retail in de voedingsindustrie bezorgde hem het marketingoog van de totale verticale integratie.
    Specialisaties: marketingplan - problemsolver - businessimprovement