Inhoud?

“Als de KMO de motor is van de economie,
dan is marketing de ontsteking.”

Volgende modules staan op het programma :

DAG 1 :

Voormiddag:

  • De 5 kernkrachten : ambassadeur, manager, visionair, coach, trainer
  • Ontwikkel jezelf : 8 ontwikkelingsvelden
  • Leaderwheel : co-creatie, doel, depersonalisatie, rollen ipv functies
  • Focus Cube : dringend, belangrijk, repetitief: de tijd is te kort.

Namiddag:

  • Workshop : Business Model Canvas: van klantsegment tot value proposition

Avond:

  • Zin & onzin van social media
  • Social media : classificatie & trends
  • Social media : wel/niet - marketingtool - policy

GET TO KNOW THE “SECRET” FORMULAS FOR MARKET SUCCESS

DAG 2:

Voormiddag:

  • Insights : inzicht in jezelf en anderen, het perspectief veranderen

Namiddag:

  • Workshop : Business Model Canvas: van nieuwe inkomstenstromen tot kostenbeheersing

Avond:

  • Sales & Marketing een conflict met mogelijkheden

DAG 3:

Voormiddag:

  • Uw CreativiteitsQuotiënt een stevige boost geven...
    technieken om betere ideeën te genereren én te realiseren.

Namiddag:

  • Marketingwheel
  • Goalsetting
  • Waarom rijken rijker worden en de middenklasse blijft afbetalen.

Vooravond:

  • Netwerkreceptie